Clubinfo

Normen & Waarden

Gedragsreglement Normen & Waarden

Met ingang van 16 mei 2013 heeft Tivoli een nieuw “Gedragsreglement Normen & Waarden”. Geen opsomming meer van korte kreten/regels zoals op de dia’s van de oude Normen & Waarden, maar duidelijke regels die voor iedereen te begrijpen zijn. Het Gedragsreglement Normen & Waarden kunt u inzien door op de afbeelding te klikken.

Wat zijn Normen & Waarden?

In onderstaand pdf-stukje wordt uitgelegd wat we nu eigenlijk verstaan onder Normen & Waarden. Voor sommige zal het nieuw zijn, voor de meeste denk een opfrissing.... mogen we hopen. Er wordt veel over normen en waarden op internet gesproken, maar het werkstuk 3e klas Havo van anNe uit 2005 sprak het meest aan.
Clubinfo

Normen & Waarden

Gedragsreglement Normen & Waarden

Wat zijn Normen & Waarden?